Nasıl Pinterest Uzmanı Olunur

İşletmeler, 100 milyon aylık aktif kullanıcısından dolayı Pinterest Reklamlarını kullanıyor. Pinterest, tüm sosyal medya yönlendirme trafiğinin % 7,17'sini kullanırken sosyal medya pazarlamacılarının en yaygın olarak kullandığı sosyal ağların başında geliyor. Buna ek olarak, pinterestin müdavim kullanıcılarının % 93'ü Pinterest'i satın almayı planlarken kullanıyor, diğer taraftan % 87'si Pinterest nedeniyle satın alım yapıyor. Bu tarz büyüleyici istatistikler, Pinterest Reklamcılığının Pinterest Uzmanı'ndan beklenen sonuç odaklı olmasına neden olmuştur.

Bir Pinterest Uzmanı olmak için, sadece aşağıda verilen adımları uygulamanız ve Pinterest reklamcılığının temel özelliklerini anlamanız gerekir. Daha fazla zamanınızı harcamadan, şimdi sizi doğrudan bu aşamalara geçireceğim. Yanlız bilmeniz gereken önemli bir konu Sponsorlu reklamlar şu an için Türkiye'de geçerli değil bu yüzden üzülerek bu konuyu yazıyorum.


3 Adımda Pinterest Uzmanı Olun

 

1. Pinterest'e Katılın

Bir Pinterest Uzmanı olmak için ilk adım, Pinterest'e Katılmak için üç basit aşamadan oluşuyor.

Kaydol

Pinterest.com'a giderek e-posta adresiniz üzerinden bu platforma katılabilirsiniz. Pinterest ayrıca doğrudan Facebook ve Gmail hesabınız üzerinden kayıt olmanıza izin verir. Ayrıca, Pinterest hesabınızı Facebook, Twitter, Google+, Yahoo ve Microsoft hesabınıza bağlamak gibi seçenekler de karşınıza çıkacaktır , tavsiye ediyorum hesaplarınızı bağlayın. Sosyal ağlarınızı Pinterest Hesabınıza bağladığınızda, takip etmeniz gereken arkadaşlarınızı, markalarınızı, tanıdıklarınızı ve bloglarınızı kolayca bulabilirsiniz.


Profil Oluştur


Artık profilinizi bir Pinterest Uzmanı'nın yaptığı gibi oluşturmalısınız. Twitter veya Instagram hesabı gibi diğer sosyal ağlarınızda kullandığınız tutarlı bir kullanıcı adı ve profil resmi seçmelisiniz. Bu, takipçilerinizin sizi kolayca bulmasına yardımcı olacak, ayrıca çevrimiçi varlığınız için bir ton ayarlayacaktır. Sizinle ilgili etkileyici ayrıntıları, Pinterest Profilinizin ‘Hakkınızdaki’ bölümünde belirtmelisiniz.

Ayarları Kontrol Edin

Pinterest ayarlarında bir Pinterest Uzmanı, bildirimleri, güvenliği, ana sayfa özet akışını ve uygulama ayarlarını incelikle belirleyebilir. Ayrıca, yorumları takip eden, beğenen ya da sektörünüzle ilişkili fikirleri tekrarlayarak takip edeceğiniz bir kişiyi bulmak için E-posta bildirimlerinizi de açmanız önerilir. Güvenlik ayarlarında iki faktörlü kimlik doğrulamayı da seçebilirsiniz.

2. Pinterest Reklamcılığı


Online reklamcılığa ödeme yaparak normal pinlerinize, daha da yoğun müşteri erişimini garanti eden Tanıtılmış Pin olarak bir şans verebilirsiniz. Aşağıda sıraladıklarımız üç çeşit Pinterest Reklam Kampanyasıdır.

-Pinterest Reklam Kampanyaları Türleri

Farkındalık Kampanyaları

Bu kampanyalar, işletmenizi yeni müşterilere tanıtmanızı sağlar. İşletmenizin farkında olmayan genel nüfusa göstermenizi sağlayacaktır. Yeni beklentiler yaptığınız şeyle daha yakından tanışacak. 1000 gösterim başına ödeme yapmanız istenecektir.

Katılım Kampanyaları

Katılım Kampanyaları, içeriğinizle Pinterest arasında bağlantı kurmak için kitlenizi çekmenin ,çin en uygun olan reklam tipidir. Çabuklaştırdığınız Parantezlerinizi dönüştürecek veya tıklayabileceğiniz bir ortam yaratır. Her etkileşim etkinliği için ödeme yapmanız gerekecektir, örneğin bir portre, tıklama veya tekrarlama.

Trafik Kampanyaları


Trafik Kampanyaları, bir Pinterest Uzmanı’nın Pinterest’ten sitelerine trafik ve etkinlik yönlendirmesine olanak tanır. Bu Kampanyalar, Pinterest reklamlarınızdan bireyleri doğrudan sitenize gönderir. Her bir tıklama için ödeme yapmanız gerekecektir.
Şimdi, farklı türde Pinterest Reklamlarına geçelim.

Pinterest Reklam Türleri

Tanıtılan Pinler

 
Tanıtılan Pinler

Tanıtılan Pinler

Bir Pinterest Uzmanı, Pinterest'teki bazı pinleri tanıtmak için belirli bir tutar ödeyebileceklerini bilmelidir. Bu, daha fazla kişiye Pininizi görme şansı verecektir. Tanıtılan Pinlerinize "Tanıtıldı" ifadesi eklenecek, ancak Tanıtılan Pimlerinizi herhangi bir kullanıcı etkileşime girdiğinde veya Pinterest Reklamlarınızı kaydettiğinde, oluşturulan yayınlar doğal olur ve "Tanıtılan" işareti eklenmez.

 

Tanıtılan Video Pinleri




Bu Pinler, bir video içeren ve o video içeriğinin hedef kitlelerin önünde tanıtımını sağlayan Tanıtılmış Pinlerdir. Bu içerikler doğal olarak oynatılıyor, "Daha Fazla Beğen" bölümünde, liste öğelerinde ve haber akışlarında görünüyorlar.


One-Tap Reklamlar



One-Tap Reklamlar

One-Tap Reklamlar

Tek dokunuşla pinler müşterilerinizin sitenize gelmesini sağlayacaktır ve hızlı dönüşümler almak istiyorsanız, bu tür bir PIN'in kullanımı size bir Pinterest Uzmanı olarak büyük artı katacaktır.

Tanıtılan Uygulama Pinleri


Tanıtılan Uygulama Pinleri

Tanıtılan Uygulama Pinleri


Pinterest Uzmanı, reklamını yapmış olduğu uygulamalarını tanıtmak için bu Pinterest Reklamlarını kullanır. Pinterest Reklamınız içindeki bir yükleme düğmesinin yanı sıra uygulamanıza hızlı bir şekilde yükleme şansı veren bir uygulama simgesi sunmanıza olanak tanır.

Sinematik Pinler



Bu Pinler harekete dahil olan reklamları içerir, ancak hareket sadece kullanıcı bunları kaydırdığında oynatılır.

Bu reklamların Pinterest'te nasıl çalıştırılacağını öğrenmek için ileride Pinterest Reklam Yayınlama hakkında detaylı bir makale yayınlıyacağım.




3. Pinterest Uzmanlığı için Başlıca Kaynaklar

 

Constant Contact


Pinterest Pazarlama Uzmanı'nın, Pinterest Reklamcılığı için önemli tüm önemli etkinlikler ve uygulamalar hakkında bilgi edinmek için takip ettiği en popüler sosyal medya pazarlama blogu. Burada zaman geçirmeli ve haberleri okuyup Pinterest Pazarlama ipuçları hakkında fikir edinmek için ücretsiz Pinterest web seminerini izlemelisiniz.

Curulate Insights







Pinterest'teki görsel hikaye anlatım sanatı hakkında bilgi edinmek için bu Pinterest Kaynağını seçmelisiniz. Ayrıca, Pinterest'teki marka stratejisi ve görüntü optimizasyonu konusunda uzman bilgisi ile size rehberlik eder.

Hello Society

Bu web site, müşterileri edinmek, ilişkileri yönetmek ve trafiği yönlendirmek için Pinterest Uzmanlarına yardımcı olan çok amaçlı bir Pinterest yönetim aracı benden yüksek puan aldı. Pinterest'e yeni başlayan biri bile,  Pinterest Pazarlama Uzmanı olmak için haftalık ipuçlarından geçerek başarıya ulaşabilir.

Jeff Bullas Blog


Jeff Bullas Blog, iş için Pinterest'te en iyi pazarlama stratejilerini öğrenmenize oldukça fayda sağlayacaktır. Bu kaynağın, Pinterest pazarlamanıza nasıl fayda sağladığını anlamaya çalışın.

MCNG Marketing

Bu blogu takip ederek, bir Pinterest kampanyasının nasıl çalıştığına dair tüm sorularınızı gidermenize yardımcı olacaktır. Ayrıca, işletmenizle alakalı dönüşümleri ve pin görüntülerini nasıl ölçeceğinizi de öğrenebilirsiniz.

Oh So Pinteresting

Oh So Pinteresting'in yaratıcısı olan Cynthia Sanchez, bir Pinterest podcast'ini kaydeder ve sizler için Pinterest Uzmanı olma yolunda emin adımlarla ilerleyecek makaleler hazırlar.

PinLeague Blog

PinLeague, Pinterest Pazarlama için büyük ölçekli pazarlama ve analiz araçları sunar. Ayrıca Pinterest için SEO Rehberi ile birlikte daha gelişmiş Pinterest Pazarlama İpuçları öğrenmek için tercih edebilirsiniz.

Pinnable Business

Büyüleyici sunumlar ve Pinterest Pazarlama becerilerinizi cilalamak için vaka çalışmaları ile Pinterest Pazarlama'yı öğrenmek adına Pinnable Business'ı tercih edebilirsiniz.

Pinterest for Business Official Blog

Pinterest'i kendi pazarlama sistemleri için kullanmaya istekli girişimciler, bu blog aracılığıyla satış üretmek için Pinterest reklamlarını nasıl daha iyi hale getirebileceklerini ve verim alacaklarını  öğrenmek için bu blogu işaretlemelidir.



Sponsorlu Pinler, şimdilik sadece aşağıdaki ülkelerde bulunan işletmelere uygundur:
  • Amerika Birleşik Devletleri
  • Kanada
  • Birleşik Krallık
  • İrlanda
  • Avustralya
  • Yeni Zelanda
Ek pazarlar için destek çok yakında hizmetinizde olacak; ülkenizle ilgili yeni bilgiler için bizi takip etmeye devam edin.




Yorumlar