İşletmeler, 100 milyon aylık aktif kullanıcısından dolayı Pinterest Reklamlarını kullanıyor. Pinterest, tüm sosyal medya yönlendirme trafiğinin % 7,17'sini kullanırken sosyal medya pazarlamacılarının en yaygın olarak kullandığı sosyal ağların başında geliyor. Buna
ek olarak, pinterestin müdavim kullanıcılarının % 93'ü Pinterest'i satın almayı planlarken
kullanıyor, diğer taraftan % 87'si Pinterest nedeniyle satın
alım yapıyor. Bu tarz büyüleyici istatistikler, Pinterest Reklamcılığının Pinterest Uzmanı'ndan beklenen sonuç odaklı olmasına neden olmuştur.
Bir Pinterest Uzmanı olmak için, sadece aşağıda verilen adımları uygulamanız ve Pinterest reklamcılığının temel özelliklerini anlamanız gerekir. Daha fazla zamanınızı harcamadan, şimdi sizi doğrudan bu aşamalara geçireceğim. Yanlız bilmeniz gereken önemli bir konu Sponsorlu reklamlar şu an için Türkiye'de geçerli değil bu yüzden üzülerek bu konuyu yazıyorum.
Bu Pinler, bir video içeren ve o video içeriğinin hedef kitlelerin önünde tanıtımını sağlayan Tanıtılmış Pinlerdir. Bu içerikler doğal olarak oynatılıyor, "Daha Fazla Beğen" bölümünde, liste öğelerinde ve haber akışlarında görünüyorlar.
Tek
dokunuşla pinler müşterilerinizin sitenize gelmesini sağlayacaktır ve
hızlı dönüşümler almak istiyorsanız, bu tür bir PIN'in kullanımı size
bir Pinterest Uzmanı olarak büyük artı katacaktır.
Bu Pinler harekete dahil olan reklamları içerir, ancak hareket sadece kullanıcı bunları kaydırdığında oynatılır.
Bu reklamların Pinterest'te nasıl çalıştırılacağını öğrenmek için ileride Pinterest Reklam Yayınlama hakkında detaylı bir makale yayınlıyacağım.
Pinterest Pazarlama Uzmanı'nın, Pinterest Reklamcılığı için önemli tüm önemli etkinlikler ve uygulamalar hakkında bilgi edinmek için takip ettiği en popüler sosyal medya pazarlama blogu. Burada zaman geçirmeli ve haberleri okuyup Pinterest Pazarlama ipuçları hakkında fikir edinmek için ücretsiz Pinterest web seminerini izlemelisiniz.
Pinterest'teki görsel hikaye anlatım sanatı hakkında bilgi edinmek için bu Pinterest Kaynağını seçmelisiniz. Ayrıca, Pinterest'teki marka stratejisi ve görüntü optimizasyonu konusunda uzman bilgisi ile size rehberlik eder.
Bir Pinterest Uzmanı olmak için, sadece aşağıda verilen adımları uygulamanız ve Pinterest reklamcılığının temel özelliklerini anlamanız gerekir. Daha fazla zamanınızı harcamadan, şimdi sizi doğrudan bu aşamalara geçireceğim. Yanlız bilmeniz gereken önemli bir konu Sponsorlu reklamlar şu an için Türkiye'de geçerli değil bu yüzden üzülerek bu konuyu yazıyorum.
3 Adımda Pinterest Uzmanı Olun
1. Pinterest'e Katılın
Bir Pinterest Uzmanı olmak için ilk adım, Pinterest'e Katılmak için üç basit aşamadan oluşuyor.
Kaydol
Pinterest.com'a giderek e-posta adresiniz üzerinden bu platforma katılabilirsiniz. Pinterest ayrıca doğrudan Facebook ve Gmail hesabınız üzerinden kayıt olmanıza izin verir. Ayrıca, Pinterest hesabınızı Facebook, Twitter, Google+, Yahoo ve Microsoft hesabınıza bağlamak gibi seçenekler de karşınıza çıkacaktır , tavsiye ediyorum hesaplarınızı bağlayın. Sosyal ağlarınızı Pinterest Hesabınıza bağladığınızda, takip etmeniz gereken arkadaşlarınızı, markalarınızı, tanıdıklarınızı ve bloglarınızı kolayca bulabilirsiniz.Profil Oluştur
Ayarları Kontrol Edin
-Pinterest Reklam Kampanyaları Türleri
Farkındalık Kampanyaları
Bu kampanyalar, işletmenizi yeni müşterilere tanıtmanızı sağlar. İşletmenizin farkında olmayan genel nüfusa göstermenizi sağlayacaktır. Yeni beklentiler yaptığınız şeyle daha yakından tanışacak. 1000 gösterim başına ödeme yapmanız istenecektir.Katılım Kampanyaları
Katılım Kampanyaları, içeriğinizle Pinterest arasında bağlantı kurmak için kitlenizi çekmenin ,çin en uygun olan reklam tipidir. Çabuklaştırdığınız Parantezlerinizi dönüştürecek veya tıklayabileceğiniz bir ortam yaratır. Her etkileşim etkinliği için ödeme yapmanız gerekecektir, örneğin bir portre, tıklama veya tekrarlama.Bu Pinler, bir video içeren ve o video içeriğinin hedef kitlelerin önünde tanıtımını sağlayan Tanıtılmış Pinlerdir. Bu içerikler doğal olarak oynatılıyor, "Daha Fazla Beğen" bölümünde, liste öğelerinde ve haber akışlarında görünüyorlar.
One-Tap Reklamlar
One-Tap Reklamlar |
Tanıtılan Uygulama Pinleri
Tanıtılan Uygulama Pinleri |
Sinematik Pinler
Bu Pinler harekete dahil olan reklamları içerir, ancak hareket sadece kullanıcı bunları kaydırdığında oynatılır.
Bu reklamların Pinterest'te nasıl çalıştırılacağını öğrenmek için ileride Pinterest Reklam Yayınlama hakkında detaylı bir makale yayınlıyacağım.
3. Pinterest Uzmanlığı için Başlıca Kaynaklar
Constant Contact
Pinterest Pazarlama Uzmanı'nın, Pinterest Reklamcılığı için önemli tüm önemli etkinlikler ve uygulamalar hakkında bilgi edinmek için takip ettiği en popüler sosyal medya pazarlama blogu. Burada zaman geçirmeli ve haberleri okuyup Pinterest Pazarlama ipuçları hakkında fikir edinmek için ücretsiz Pinterest web seminerini izlemelisiniz.
Curulate Insights
Pinterest'teki görsel hikaye anlatım sanatı hakkında bilgi edinmek için bu Pinterest Kaynağını seçmelisiniz. Ayrıca, Pinterest'teki marka stratejisi ve görüntü optimizasyonu konusunda uzman bilgisi ile size rehberlik eder.
Hello Society
Jeff Bullas Blog
PinLeague Blog
Pinnable Business
Pinterest for Business Official Blog
Sponsorlu Pinler, şimdilik sadece aşağıdaki ülkelerde bulunan işletmelere uygundur:
- Amerika Birleşik Devletleri
- Kanada
- Birleşik Krallık
- İrlanda
- Avustralya
- Yeni Zelanda
Ek pazarlar için destek çok yakında hizmetinizde olacak; ülkenizle ilgili yeni bilgiler için bizi takip etmeye devam edin.
Yorumlar